Sitemap
Pagina's
Salesuitdagingen
- Hoe vermijden dat je argumenteert op iets dat de klant niet interesseert?
- Hoe bezwaren vermijden?
- Hoe kan je de dringendheid om aan te kopen verhogen?
- Ben jij een “offertekakker”?
- Moet de verkoper verkopen, of een klant motiveren om te kopen?
- Verkopers moeten coaches zijn.
- Een doorsnee offerte gaat over het bedrijf, niet over de klant!
- Ben jij als verkoper bezig met jezelf of met jouw klant?
- No pain, no change
- Ken jij de uitdagingen van jouw markt?
- Wanneer komen met rationele argumenten in verkoop?
- Waarom is emotie belangrijk in verkoop
- Is “afsluiten” de échte moeilijkheid in verkoop?
- Voordeel is pas een voordeel als het ook een voordeel is voor de klant.
- De volgorde van vragen is belangrijker dan de soort van vragen.
- Bezorg de klant geen keuzestress.
- Verkopers hebben een lijst met vragen, maar zijn het de juiste vragen?
- Begrijpt de klant de verkoper?
- Verkopers weten niet wat “emotie” betekent.
- 7 op 10 offertes leiden niet tot een deal
Klanten getuigenissen
Podcast
Blogposts
- 50 krachtwoorden om in te zetten en succesvol te zijn in jouw verkoop
- Weiger jij wel eens om een offerte te maken voor een prospect?
- De concurrent afbreken: neen, dat doen we niet. Of toch?
- Ben jij de Colruyt van jouw sector?
- Omgaan met een prijsvraag als die te vroeg komt in het verkoopgesprek.
- Zo bekom je een beklijvende bedrijfspitch
- Zo verkoop je een pen ter waarde van 1000 euro
- Er zijn twee betere verkopers dan jij.
- Zo oogst je succes met je offerte opvolging
- 4 essentiële vragen om te stellen aan je bestaande klanten