Ben jij als verkoper bezig met jezelf of met jouw klant?

#klantgerichtheid #customercentricity

Ben je als verkoper bezig met jezelf, of met de klant? Elke verkoper toont interesse in zijn klant, met als doel eraan te verkopen. Maar, is die interesse dan oprecht of is ze manipulatief?

In deze podcast leg ik het verschil uit tussen interesse tonen in de klant vanuit het belang van de klant of vanuit eigen belang. Met andere woorden, het verschil tussen interesse tonen om te beïnvloeden, of om te manipuleren.

Duurtijd: 2 min 44 sec

Wacht! Vertrek niet zonder jouw gratis salesgids

Wil je meer deals binnenhalen en sterker verkopen?

Download nu gratis onze e-books vol praktische tips en strategieën waarmee je vandaag nog jouw salesaanpak versterkt.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Op zoek naar inspiratie om je sales skills naar het volgende niveau te tillen? In onze nieuwsbrief delen we praktische tips, strategieën en inzichten om je verkoopresultaten te verbeteren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam*
GDPR
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.