Voordeel is pas een voordeel als het ook een voordeel is voor de klant.

#voordeel

Is een voordeel van een product of dienst, ook altijd een voordeel voor de klant?

Misschien percipieert hij het voordeel wel als een nadeel. Of misschien vindt hij het voordeel niks bijzonders. Door dan te stevig in te zetten op dit voordeel tijdens het verkoopgesprek, leid je de aandacht af van wat de klant belangrijk vindt.

In deze podcast leg ik uit dat een voordeel pas een voordeel is als het ook een voordeel is voor de klant!

Duurtijd: 2 min 07 sec

Wacht! Vertrek niet zonder jouw gratis salesgids

Wil je meer deals binnenhalen en sterker verkopen?

Download nu gratis onze e-books vol praktische tips en strategieën waarmee je vandaag nog jouw salesaanpak versterkt.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Op zoek naar inspiratie om je sales skills naar het volgende niveau te tillen? In onze nieuwsbrief delen we praktische tips, strategieën en inzichten om je verkoopresultaten te verbeteren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam*
GDPR
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.