Ben jij de Colruyt van jouw sector?

Er kan er maar één de goedkoopste zijn. En allicht ben jij dat niet.

Het heeft ook weinig zin om dat te proberen. Er zal altijd wel iemand anders zijn die onder jouw prijs duikt.

Met andere woorden, tenzij je effectief de Colruyt van jouw sector wilt zijn, we moeten niet proberen onze prijs te verlagen, maar wel de prijs “niet relevant” maken.

In deze video leg ik je uit hoe je kan vermijden dat je “de Colruyt van jouw sector” wordt.

Wacht! Vertrek niet zonder jouw gratis salesgids

Wil je meer deals binnenhalen en sterker verkopen?

Download nu gratis onze e-books vol praktische tips en strategieën waarmee je vandaag nog jouw salesaanpak versterkt.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Op zoek naar inspiratie om je sales skills naar het volgende niveau te tillen? In onze nieuwsbrief delen we praktische tips, strategieën en inzichten om je verkoopresultaten te verbeteren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam*
GDPR
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.