Weiger jij wel eens om een offerte te maken voor een prospect?

Niet geschoten is altijd mis. Ik weet het.

Maar is dat een reden om te schieten op alles wat beweegt?

In sommige bedrijven worden verkopers beoordeeld op het aantal offertes die ze hebben lopen. Jammer genoeg zegt het aantal offertes niets. Wat telt, zijn de offertes die geclosed worden.

Een offerte “voor de offerte” is een mega tijdverspilling. En die tijd zou beter gebruikt kunnen worden om kwalitatieve prospecten te zoeken.

Maar dat betekent dat er keuzes moeten gemaakt worden. En op basis waarvan doe je dat dan?

In deze video leg ik het je uit.

Wacht! Vertrek niet zonder jouw gratis salesgids

Wil je meer deals binnenhalen en sterker verkopen?

Download nu gratis onze e-books vol praktische tips en strategieën waarmee je vandaag nog jouw salesaanpak versterkt.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Op zoek naar inspiratie om je sales skills naar het volgende niveau te tillen? In onze nieuwsbrief delen we praktische tips, strategieën en inzichten om je verkoopresultaten te verbeteren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam*
GDPR
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.