Waarom is emotie belangrijk in verkoop

#emotie

Nemen mensen een beslissing op basis van emotie, of op basis van rationele argumenten?

Kopen is emotie. Altijd! En die emotie wordt daarna rationeel verantwoord. Maar het start altijd met emotie. Ook als jouw product of dienst ogenschijnlijk niets met emotie te maken heeft. Toch zal het de emotie zijn die de klant doet beslissen om voor jou of jouw product te kiezen.

In deze podcast leg ik je uit waarom emotie zo belangrijk is in verkoop.

Duurtijd: 3 min 41 sec

Wacht! Vertrek niet zonder jouw gratis salesgids

Wil je meer deals binnenhalen en sterker verkopen?

Download nu gratis onze e-books vol praktische tips en strategieën waarmee je vandaag nog jouw salesaanpak versterkt.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Op zoek naar inspiratie om je sales skills naar het volgende niveau te tillen? In onze nieuwsbrief delen we praktische tips, strategieën en inzichten om je verkoopresultaten te verbeteren.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam*
GDPR
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.